2310 997 033 eamoir@theo.auth.gr


Deprecated: Non-static method JApplicationSite::getMenu() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /var/www/vhosts/eamoir.webpages.auth.gr/httpdocs/templates/gk_cloudhost/lib/framework/helper.layout.php on line 149

Deprecated: Non-static method JApplicationCms::getMenu() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /var/www/vhosts/eamoir.webpages.auth.gr/httpdocs/libraries/cms/application/site.php on line 250

(2104) Εκκλησιαστική ιστορία κατά τη Βυζαντινή περίοδο (II)

Περιεχόμενο Μαθήματος
Στο μάθημα εξετάζεται το γραμματειακό είδος της εκκλησιαστικής ιστοριογραφίας. Ειδικότερα, πότε αυτή εμφανίζεται, ποιά είναι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της, ποιοί είναι οι σημαντικότεροι εκπρόσωποί της και οι πηγές τους, καθώς και το γιατί ατονεί και, τέλος, εκλείπει. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην μεταξύ τους αλληλεπίδραση.
Λέξεις κλειδιά
βυζαντινή ιστοριογραφία, εκκλησιαστική ιστορία, Ευσέβιος, Σωκράτης, Σωζομενός, Θεοδώρητος.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στα πλαίσια του μαθήματος οι μεταπτυχιακοί σπουδαστές θα γνωρίσουν πληρέστερα την εκκλησιαστική ιστοριογραφία και τους εκπροσώπους της. Θα εργαστούν προς την κατεύθυνση του εντοπισμού των πηγών της κάθε ιστορίας, όπως επίσης και της μεταξύ τους αλληλεξάρτησης
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
Οργάνωση Μαθήματος
    (Ατομικά)
Αξιολόγηση Φοιτητών
 
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (ΔιαμορφωτικήΗ διαμορφωτική αξιολόγηση (για βελτίωση) αναφέρεται στις τυπικές και άτυπες διαδικασίες αξιολόγησης που εφαρμόζονται από τους διδάσκοντες κατά τη διάρκεια του εξαμήνου προκειμένου να τροποποιήσουν της διδακτικές και μαθησιακές τους δραστηριότητες για να βελτιώσουν τη μάθηση των φοιτητών.)
  • Δημόσια Παρουσίαση (ΔιαμορφωτικήΗ διαμορφωτική αξιολόγηση (για βελτίωση) αναφέρεται στις τυπικές και άτυπες διαδικασίες αξιολόγησης που εφαρμόζονται από τους διδάσκοντες κατά τη διάρκεια του εξαμήνου προκειμένου να τροποποιήσουν της διδακτικές και μαθησιακές τους δραστηριότητες για να βελτιώσουν τη μάθηση των φοιτητών.)
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών